Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl



główne menu

Media publiczne w erze posttelewizyjnej - ebook

82,90 74,61 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Stanisław Jędrzejewski 

13.09.2024

13.09.2024

polski

296

Poltext

978-83-8175-652-5

Opis:

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.

Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.

Książka przynosi odpowiedź na pytania:

Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?
Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?
Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?
Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?
Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?
Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Media publiczne w erze posttelewizyjnej - ebook
Forma zakupuCena

Media publiczne w erze posttelewizyjnej - ebook

82,90 74,61 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Filozofia horroru
  2. 2.Dama z grasiczką
  3. 3.Bez zasad. Ray Dalio - mroczne oblicze legendy z Wall Street
  4. 4.Złoty chłopak
  5. 5.Media publiczne w erze posttelewizyjnej
  6. 6.Średniowieczne ciało. Wydanie 2
  7. 7.Spółdzielnia starców
  8. 8.Biała pod Treflami
  9. 9.O mężczyźnie, który widział dźwięki. Zagadki umysłu
  10. 10.Żar, żarliwość

Najchętniej kupowane